UHD 4k 3840x2160 30p/24p nebo DCI 4k 4096x2160 24p video.
Letecké video jsme schopni pořizovat ve výšce od několika metrů až po 300m nad terénem (limit daný ÚCL) do vzdálenosti od pilota až do 800m.
Po celou dobu natáčení je možné sledovat pořizované video na monitoru pozemní stanice v reálném čase. Stejně tak je možné přenášet videosignál v SD / HD kvalitě do pozemní stanice, kde je možné jeho další zpracování v přímém přenosu.
Doba letu na jednu baterii se pohybuje od 8 do 14 min, závisí na povětrnostních podmínkách, teplotě, způsobu letu a užitečném zatížení, disponujeme 8ks vysokokapacitních baterií.
Kvalita pořízeného videa:
S použitím kvalitní fotografické techniky jsem schopni pořizovat snímky z ptačí perspektivy z výšky několika málo metrů až po výšku 300m. Výběr vhodných snímků můžeme řídit dle záběru z fotoaparátu, který je přenášen online na monitor pozemní stanice nebo můžeme pořizovat časosběrné fotografie, které si posléze můžeme roztřídit v klidu kanceláře na počítači. Nabízíme výběr z několika typů fotoaparátů, objektivů a optických filtrů. Kombinaci fotoaparátu, objektivu a filtru sestavujeme podle požadavku zákazníka, typu pořizované fotografie a světelných podmínkách.
Pro lokalizaci fotky případně pro rekonstrukci letové dráhy je záznam každé fotografie opatřen GPS souřadnicemi.
Fotografie pořizujeme ve formátech TIF, JPG, RAW.
Kvalita pořizovaných snímků:
Efektivní způsob inspekce výškových staveb s použitím fotografií s vysokým rozlišením, videem ve 4k kvalitě nebo s použitím termovizní kamery.
Bezpilotní technologie umožňuje provádět obtížné inspekce výškových staveb mnohem jednodušeji, bezpečněji, rychleji a v porovnání s ostatními typy kontrol i cenově výhodněji.
S nasazením dronů mnohdy zabere celá operace jen pár hodin, kdy navíc může zůstat, vysílač, větrná turbína případně jiné technologické zařízení v běžném provozu a inženýři mimo nebezpečí.
Díky bezpilotním prostředkům se dostaneme tam, kam by se člověk dostával jen velice obtížně.
Nabízíme 3 základní typy kontrol
Výstupní kvalita pořízených dat:
Za pomoci bezpilotních leteckých prostředků jsme schopni pořídit sběr velkého množství informací a dat. V geodézii se fotogrammetrická metoda z ptačí perspektivy uplatňuje především pro rychlý sběr dat rychle se měnící situace, v těžko přístupných oblastech (okolí vodních ploch nebo toků, při přesunu velkého množství sypkého materiálu na stavbách, v lomech nebo důlních děl, oblastí zasažených živelnými pohromami apod.)
Výsledná data se po vlícování uplatní především pro přesné digitální modely zájmové oblasti, ortofotomapy, digitální modely povrchu (DSM) resp. digitální modely terénu (DTM) nebo pro geografické informační systémy (GIS). Výsledné mapové podklady jsme schopni doplnit o data z LiDARu, čímž získáme prostorové 3D modely reálného povrchu.
Za pomoci bezpilotních leteckých prostředků lze samozřejmě snímat i svislé stavby a jejich následný převod na vektorovou kresbu, vytváření 3D modelů budov, fasád, historických památek, výškových ocelových konstrukcí, mostů apod.
Piloti společnosti DRONE VISION jsou řádně registrováni Úřadem civilního letectví. Jsme držiteli platného Povolení k lítání ve smyslu ustanovení § 73 leteckého zákona – povolení k provádění leteckých prací. Pro případ škody způsobné při provozování bezpilotního prostředku jsme pojištěni u pojišťovny Allianz do výše způsobené škody 24.700.000 Kč.